Skip to main content
22.08.2024 | יח אב התשפד

לימודי מזרח אסיה – הכנה לקריירה בזירה הגלובלית

תוכנית הלימודים במחלקה החדשה ללימודי מזרח אסיה מתמקדת בתקופה המודרנית, עם לימודי שפות בידי מרצים אסייתיים, מפגשים עם דיפלומטים, אנשי מקצוע וסמינר מטייל

תמונה
384X774 site pic

 

מדמיינים את עצמכם מנהלים משא ומתן עסקי בסין, מתרגמים מנגה יפנית, או מנתחים את הגל הקוריאני הבא? המחלקה החדשה ללימודי מזרח אסיה באוניברסיטת בר-אילן פותחת בפניכם צוהר לעולם שבו העתיק והאולטרא-מודרני נפגשים בעוצמה חסרת תקדים. מסין העתיקה ועד לטכנולוגיה היפנית המתקדמת, ממסורות הודו העשירות ועד למהפכת הפופ של קוריאה - בעזרת לימודים במחלקה תוכלו ללמוד לעומק מה מניע ודוחף קדימה את אחד האזורים המשפיעים ביותר בעולם כיום.

לימודי מזרח אסיה כוללים את חקר ההיסטוריה, התרבות, והחברה של מדינות כמו סין, יפן, הודו, וקוריאה הדרומי. הידע על העבר המסורתי של האזור והכרת התהליכים המודרניים המעצבים אותו כיום, מעניקים לסטודנטים כלים להבנה מעמיקה של אחד האזורים החשובים והמשפיעים בעולם.

במהלך הלימודים, הסטודנטים נחשפים מצד אחד לפילוסופיות העתיקות של סין ויפן, ומצד שני למגמות העכשוויות בפוליטיקה, בכלכלה ובתרבות הפופולרית. הקורסים כוללים ניתוח מעמיק של כתבי יד, פילוסופיות ודתות אסיאתיות, לצד לימוד היבטים מודרניים כגון דיפלומטיה, הגירה, והגל הקוריאני.

במחלקה רואים חשיבות רבה בלימודי השפות - סינית, יפנית וקוריאנית –בידי מרצים המגיעים מן המדינות הללו, על מנת לשמור על רמה מקצועית גבוהה ועל אותנטיות. ישנם מגוון קורסים מרוכזים המועברים על ידי מרצים מחו"ל בתחומים כמו פוליטיקה וקיימות באסיה, וכן סמינרים מטיילים, במסגרתם נוסעים הסטודנטים לדרום קוריאה כדי לחוות את האזור באופן אישי.

את הלימודים במחלקה למזרח אסיה ניתן לשלב כתואר דו-חוגי עם מדעי המדינה, תקשורת או כלכלה. שילובים אלה מאפשרים לסטודנטים לפתח הבנה רחבה ורב-תחומית.

המחלקה ללימודי מזרח אסיה מסייעת לסטודנטים לקבל במלגות כדי לנסוע למדינות אסיה וללמוד שפות, וכן קיימות במחלקה מלגות לסטודנטים חדשים ולכתיבת מחקרים בנושא קוריאה. המחלקה מציעה חוויה אקדמית ייחודית המתאפיינת באווירה משפחתית ויחס אישי לכל סטודנט, כולל ליווי אישי לאורך כל התואר, ואף מעבר לכך.

הידע שנרכש בלימודים מאפשר לבוגרים להשתלב במשרות במשרד החוץ, בדיפלומטיה תרבותית, בייעוץ בתחום הכלכלה והמסחר הבינלאומי, ובתחום התרגום. הלימודים מאפשרים לבנות קריירה בזירה הגלובלית, במסגרת עולם העסקים, חברות מסחריות או ארגונים בינלאומיים. היכולת להבין את התרבות והלך הרוח במדינות אסיה מעניקה לבוגרים יתרון נדיר.

לתוכניות הלימוד במחלקה ללימודי מזרח אסיה

עוד כתבות שיעניינו אותך